Elif Nasıl Yazar Oldu? - Hikaye

Merhaba arkadaşlar ben Elif.

Biliyormusunuz ben yazar olmayı hayal ediyordum. Bakın unutmuşum ben 9 yaşındayım. Şimdi size nasıl yazar olduğumun hikayesini anlatacağım. Hadi aileni çağır da bu hikayeyi onlar da duysun, dinlesin.

Güzel bir ilkbahar günüydü. Annem elinde güzel bir defterle yanıma koştu.

- Kızım bak ne buldum dedi.

Ben;

- Ne buldun anne dedim.

Annem;

- Bak sana hikayeler yazabileceğin bir defter buldum dedi.

Hemen elinden aldım odama çıktım. Hikaye yazmaya başladım. Bir yıl bir ay falan geçti aradan. İyicene tutuldum yazarlığa. Odam çok dağılmıştı ama dağınıklığa değmişti. Ben yazarlığı çok sevmiştim.

Sonra aklıma çok güzel bir fikir geldi. Annem izin verirse yazdığım kitapları sokakta 1 buçuk liraya satabilirdim. Koşa koşa annemin yanına gittim. Anneme düşündüğüm şeyi anlattım. Annem kafasını sallayarak evet dedi.

Sokağa çıktık ve bir günde tam 50 lira kazandık. Amacım para kazanmak değildi. Kitap yazıp mutlu olmaktı.

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. masallah umarim ileride gercekten yazar olursun elifcim 💟

    YanıtlaSil