ESRAR BAŞLIYOR 

1. BÖLÜM


Kısık sesle biri bana sesleniyordu, adımı söylüyordu sonra ne dediğini anlamamaya başladım. Nedense hiçbir şey göremiyordum. Ve sonra BAAM aaaaa ve evet odamdayım ve yine rüyaymış yine diyorum çünkü bu tür rüyaları artık çok sık görüyorum ve neee saat 8.30 olmuş bile okula geç kalıcam.

ANNEM

Kahvaltı haazıııır

BEN

Ne bugün okula gitmicem mi?

ANNEM

Mery hadi ama Cumartesi gününe iyi başlamalıyız.

Cumartesi mi. Şaşkınlık ve mutluluk içerisinde mutfağa doğru koşuyordum. Koridorda duraklamıştım çünkü o sesi yine duymuştum Mery Mery Mery…

En sonunda mutfağa gitmeyi başarmıştım. Mutfağa girdim ve ne görsem sevinirsin. Tamam tamam söylüyorum kocaman bir kasenin içerisinde patates kızartması hemde çıtır çıtır ya da aç olduğum için biraz gözümde büyütmüştüm. Yemeği yemiştim ve dışardan bir ses geldi ama bu sefer arkadaşım Ketynin sesiydi. Balkona çıkmıştım ve evet arkadaşım beni çağırıyordu. İnmiştim .

KETY

Hadi annenden izin al piknik yapalım.


Zile basıp annemden izin almıştım. İzin vermişti ama biri gitme gitme gitme diyip duruyordu. Onu dinlemedim ve arkadaşımla gidip piknik yapmıştık. Hiçte bir şey olmamıştı. Öğlen 3 e kadar arkadaşımla takıldım ve babamın işten gelmesiyle birlikte arkadaşımla evlere dağıldık. Ailecek flim izledik saat 5 e geliyordu. Daha sonra babamın telefonu çaldı .Babamın iş yerinden arkadaşı başka bir değişle annemin arkadaşının kocası babamı aramıştı. Bizi evine davet ediyordu. Babamda bu teklifi kabul etmişti. Onların evine gitmiştik. Benim yaşlarımda 143 boylarında bir kız vardı ve bana neden bunu söyledin demeyin. Çünkü cevap veremem. Kızla kaynaştım ve adının Maria olduğunu öğrendim. Benim dediğimin aksine boyu 140 mış ve benden bir yaş büyükmüş. Yani ben 11 o 12 yaşında .Neden bu kadar ayrıntı verdiği bilmiyorum. Neyse Maria da benim gördüğüm rüyalara benzer rüyalar görüyormuş. Onun rüyasında ise yatakta yatarken birinin yatağın altından elini uzattığını ve birinin ona seslendiğini duyuyordu. Ayy onunki de çok ürperticiydi.

Aslında ikimizinki de gayet ürperticiydi. Neyse Maria ile konuştuk ve onu kafasına takmadığını ve bu konuda rahat olduğunu söylemişti. Ama ben onun kadar rahat sayılmam. Gece uyuyamamıştım bu nedenle de saat 9 yerine 11 de kalmıştım. O yüzden kahvaltıyı annemle değil tek yapmıştım. Ayrıca dün Marialardan kaç da geldiğimi hatırlamiyorum . Ama çok mühim değil. Anneme sorup öğrenebilirim. Öylede yapmıştım.


BEN

Anne saat kaçta eve geldik.

ANNEM

Saat 10 da geldik.


Anlaşılan şu ki gelir gelmez yatağa girmişim ama uyuyamamıştım. Ayrıca rüya görüp görmediğimi hatırlamıyorum.

1. BÖLÜM SONU