Arkanda Saklı - Hikaye


Korkunç ve yağışlı bir geceydi. Yatağımdan kalkıp bahçeye çıkmıştım. Bir anda korkunç bir ses duydum. Arkama baktım ama ağaçlardan başka bir şey göremedim. Sonra aynı sesi bir kez daha duydum ve önüme döndüm. Korkuyordum ama macerayı da seviyordum. Bu yüzden eve girmedim. Maceracı ruhum korkumun önüne geçmişti.

Bahçede biraz bekledim. O korkunç sesi duymak için bekliyordum. Sonunda sesi tekrar duydum. Arkama döndüm bir de ne göreyim. Simsiyah ayakta duran bir gölge. Korkum daha da arttı. Ama merakım da artmıştı. Koşa koşa eve doğru gittim. Evimin içine girince derin bir nefes aldım. Gölgenin arkamdan gelmesinden korkup kapıyı kilitledim. Evimin içine girince çok mutlu olmuştum.
Sabah olunca olanları anneme ve babama anlatacaktım. Neyse yatağıma yatmış derin bir uykuyu hak etmiştim. Sabah olur olmaz annemin yanına gittim ve dün gece olanları anneme anlattım. Annem bana inanmadı. Ben de babamın yanına gittim. Aklımdan ne kadar gizemli bir olay. Hatta büyük gizem diyordum. Konuşa konuşa babamın odasına gelmiştim. Babama dün gece olanları anlattım. Babam cesaretli olduğu için şöyle dedi.

- Tamam o zaman, bugün akşam bahçeye beraber çıkalım.

Akşam olmuştu ve biz bahçedeydik. Babamla bahçede dolaşırken babama şöyle bir şey dedim.

- Baba bu yaratık hep arkadan saldırıyor. Biz arkamıza dönünce o önümüze geçiyor.

Babam da o zaman,

- Arkanda saklı dedi

Ben arkama baktım ve yaratığı gördüm. Babamda görmüştü. Koşa koşa evin içine girmiştik. Olanların hepsini anneme de anlattık. Annem yine inanmadı. Bu sefer annemi de yanımızda götürecektik. Dediğimizi de yaptık. Üçümüz bahçedeydik. Biraz bekledik ve bir anda o gölge karşımıza çıktı. O an çooook korkmuştum. Korkudan bacaklarım birbirine dolanıyordu. Eve doğru hızla koşmaya başladık. Gölge de bizim peşimizden geliyordu. Galiba ona yem olacaktık. Gitgide yoruluyorduk. Bir anda yaratık bize yetişti ve üstümüze zıplamasıyla yere düştük.

Gölge sadece babama yaklaşamıyordu. Meğerse gölge babamın gölgesiymiş. Babamın güçlü ve korkusuz olmasını kıskanmış ve babamdan ayrılmış. Her gece bizim bahçeye gelerek korkunç sesler çıkarmasının nedeni kıskançlıkmış. Yerden kalkan korkusuz babam gölgeye doğru yaklaştı. Üstüne atlayınca gölge babamla tekrar birleşti.

O geceden sonra o korkunç sesleri bir daha duymadık.


Yorum Gönder

3 Yorumlar